sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

When you least expect it...

MMMMMMMoi pitkästä aikaa :) Nyt halusin taas palata raportoimaan seikkailujani, koska tapahtui jotain aika mehukasta. Aivan kuiva kausi ei ole tähänkään mennessä ollut, mutta raportoimisen arvoisia tarinoita ei juuri ole ollut. Tästä tarinasta raportoimisen arvoisen tekee se, kun minulla oli tässä vasta yökylässä minun yläasteaikainen märkä uni :P

weheartit.com
No tarina ei ole pitkä, sillä pääpointti tuli jo :P Olimme baarissa tanssilattialla, kun joku ottaa minua olalta kiinni. Käännyn ja huomaan tosiaan yläasteaikaisen luokkakaverini, sanotaan vaikka Juhon. Juhon kanssa ollaan juteltu viimeksi n. sata vuotta sitten, silläkin kerralla baarissa. Juho on hunkkien hunkki, mutta on seurustellut moonta monituista vuotta erään tytön kanssa ja häneen ei ole törmännyt muunmuassa sen takia ikinä missään. Olimme yläasteen samalla luokalla ja hän oli luokkamme ehdottomasti kuumin ja fiksuin poju ja saatoin vaan kaukaa kuolata häntä. Juho on myös aika coolin oloinen, joten yllätyin positiivisesti kun hän sillä tavalla hamuili minua tanssilattialla.. Noo siinä sitten tanssimme, eräs toinenkin tyttö piirittää Juhoa ja juttelee ja tanssii mutta huomaan että Juho ei niin lämpeä tälle vaan aistin jotain meidän välillä. (VOITTO!!!) ;)
Tiesin, että kohta olisi hitaitten aika, ja jännityksellä odotin että miten meidän tilanne etenee. Hyvinhän siinä kävi,  Juho pyysi lupaa ja niin me tanssittiin pari biisiä. Ensimmäinen oli niin lyhyt että jäimme hamuamaan lisää. Seuraava biisi oli joku klassikko, jota en nyt muista, mutta hoilotimme sitä sitten yhteen ääneen.

Baarin pihalla juhon kaverit pörrää kiihkona meidän ympärillä ja ei aivan heti päästä lähtemään mihinkään suuntaan, mutta hetken rauhan saatuamme mietimme jatkopaikkaa. Tämä osoittautuikin yllättävän kinkkiseksi, sillä nyt kesän ajan asumme molemmat vanhempiemme katon alla. Joko arvaat minne menimme? :P No tietysti meidän saunatilaan kellariin. Ja sitten alkoi tapahtua! M m m m m m m kyllä se monen vuoden parisuhteessa harjoittelu vaan tuottaa tulosta ja meillä oli oikein rattosaa Juhon kanssa.
Ja eikä, minkä kohteliaisuuden Juho mulle sanoi, se sanoi jotenkin näin " Niin ristiriitasta, sää oot tommonen fiksu ja filmaattinen ja sitten sängyssä oikea seksipeto" :D awwwws. Minä olin siihen vaan, että mikäs siinä muka on ristiriitasta ;) Nojuuuu saunatilasta jatkoimme minun 80 senttiseen sänkyyn ja nukuimme ja touhuilimme ja hengailimme siinä sitten jonnekkin kahteen asti. Olipas mukavaa!

HHEE nyt se juttelee fbssä, Jes! Nimittäin oon ajatellut, että tästä vois kehitellä sellaisen kevyen kesäsuhteen ;)
Elikkä jatkoa odotellessa ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti