torstai 23. elokuuta 2012

En taaskaan tajuu

Ei ole nyt päätä eikä häntää taas tässä jutussa, mutta oikeesti, minkäs tekee ko miehet on niin päättömiä ja häntääkään ei löyvy niin this is what we get.
En tajuu.

No. Elikkä juttu meni näin.
Oon tapaillu kolmesti yhtä pojua. Tutustuttiin kavereitten kautta ja ollaan kerran käyty treffeillä ja nyt kahdesti oon käynyt sen luona kylässä.
Kuitenkaan, vaikka kiinnostus on mielestäni ilmeistä, me ei olla tehty MITÄÄN. Siis mitään sutinointia.
Läheisin kontakti sen kanssa on jäähyväishalaus, joka tapahtui minun aloitteestani kun nähtiin tuossa viimeisen kerran ennen kuin lähden useammaksi kuukaudeksi ulkomaille.

Alunperin en ollut hirveän kiinnostunut tästä pojusta, mutta ajankuluksi pidin pientä hiillosta yllä kun pojukin innokkaasti laittoi pökköä pesään ja juuri ehdotti tapaamisia jne. Muttaa pojuun hieman tutustuttuani aloin ajatella, että voishan sitä vähän pussailla jajaja tiedättehän.. ;) Pojukun on kovin fiksu ja kyllä mielenkiintoinen.

Noniin, mutta takaisin asiaan, eli otsikkoon. En tajua, miksi mitään ei ole tapahtunut. Ensimmäisen treffit ymmärrän.. Mutta toisella tapaamisella olin sen luona ja mitään ei vieläkään tapahtunut. Mutta. Tämän tapaamisen jälkeen, eräs pe-la yö poju soittaa minulle ja puhuu jotain omasta ujoudestaan että hän on jäätävä, että olisi pitänyt pussailla tms.

No, kun kolmas tapaaminen koitti, luulin että nyt päästää asiaan ja pussailemaan, mutta MITÄÄN ei taaskaan tapahtunut.

Se miksi itse en ole tehnyt aloitetta, on se että ei hienot naiset tee... selvinpäin.
Ha, menit lankaan, itsehän en ole mikään hieno nainen ja tarpeen tullen voin tehdä aloitteen pussailuun. Siihen kumminkin tarvitaan selvät merkit että uskallan ja viitsin sen liikkeen tehdä. Nyt merkit on sinänsä ilmassa, käytiin yksillä, se tarjos ja ajeltiin kiekkaa ja se ei halunnut minun lähtevän sen luota ja käytiin saaressa pimeällä kävelemässä jne jne.  Mutta jotenkin kumminkaan en saanut semmosia fiboja, että voisin lähestyä sitä.

NIIN HÄMMENTÄVÄÄ.

Sitten kun se vei mua kotia, se kyseli milloin palaan ulkomailta ja totesi että sitten nähdään joskus 3 kk päästä.. ja sanoi että ei kait tässä sitten sen kummempia.. Ja se kai tarkoitti tätä juttua?
Joo ei kummempia, kun ei kerta olla alkuunkaan päästy :D ja itsehän en ole jutun tulevaisuutta juuri miettinyt, tai ollenkaan kuvitellut olevan olemassakaan.
Olen vain elänyt hetkessä ja nauttinut jännityksestä  :)


Aw, söpö kuva, vaikka tämä ei nyt aivan liitykään aiheeseen.... :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti